Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
Hulp per onderwerp
Openingstijden klantenservice
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op onderstaande tijden:
Maandag t/m vrijdag 08:30 – 18:00
Buiten openingstijden kunt u uw vraag altijd op de mail zetten (help@koffie-tabletten.nl), dan reageren wij tijdens openingstijden.
Buiten openingstijden kunt u uw vraag altijd op de mail zetten (help@koffie-tabletten.nl), dan reageren wij tijdens openingstijden.
Iets mis met mijn bestelling
Wanneer er iets mis is met uw bestelling, neemt u dan graag contact op met ons. Doe dit eenvoudig door op uw bestel mail te reageren met het probleem, zodat wij uw bestelling meteen bij de hand hebben.
Feedback/klacht
Wij nemen uw feedback/klacht serieus. Mail het naa help@koffie-tabletten.nl.
Track and Trace
De Track and Trace van uw bestelling ontvangt u in uw mail, zodra uw bestelling in ons magazijn is opgehaald door de bezorger.
Retourneren
Bij koffie-tabletten.nl willen we dat u tevreden bent met uw aankoop, daarom heeft u 14 dagen bedenktijd.
Let op: Lees ons retourbeleid eerst goed door voordat u iets terug stuurt.
Let op: Lees ons retourbeleid eerst goed door voordat u iets terug stuurt.
Is mijn product op voorraad?
Dit kunt u zien op de productpagina, onder de prijs van het product. Hier vindt u altijd de meest actuele voorraadstatus van het product.
Onze klantenservice is bereikbaar voor al uw vragen!
Ook zijn wij altijd bereikbaar voor als zich problemen voordoen na de aankoop van uw product(en).
E help@koffie-tabletten.nl
T 085 782 5578